Google hirdetés

Hirdess, hogy könnyen megtaláljanak a Google és egyéb keresőkben!

Észrevetted már, hogy amikor keresel valamit a neten, akkor az első 3-5 találat mind hirdetés? Egy weboldalra ritkán érkezik látogató anélkül, hogy az ne lenne elől a Google keresőben. Ez pedig csak úgy lehetséges, ha a weboldalra hirdetés mutat. A Google Adwords hirdetéseknek hála akár egy újonnan indult vállakozás is azonnal potenciális ügyfeleket érhet el.

Miért fontos hirdetni?

Ez egy win-win helyzet, amikor mindenki jól jár! A vevő megkapja amit akar, te pedig eljuthatsz hozzájuk. Az általunk optimalizált hirdetések költséghatékonyan és nagy számban hoznak valós érdeklődőket. Minden ügyfelünk hatalmasat profitált az általunk beállított hirdetésekből. Te is közéjük tartoznál? Keress minket bizalommal!

Legyél legelől a Google kereső találataiban!

Szeretnél elől megjelenni a Google keresőben, hogy még több embert érj el? Erre is van megoldásunk! Szerezz akár napi több tucat új ügyfelet és gyarapítsd bevételed! A Google keresőt Magyarországon átlagosan napi 4.700.000 ember használja és több, mint 130.000.000+ keresést hajtanak benne végre.

A hirdetéskezelés (Google Adwords és egyéb hirdetések költséghatékony beállítása) egy remek lehetőség induló vagy meglévő vállalkozások számára, hogy új ügyfelekre tegyenek szert. A cél, hogy minél több „lead” érkezzen a hirdetésből, tehát hogy minél több valós megrendelés/ügyfél származzon a hirdetésre költött pénzből. Ezzel az eszközzel már az első héten hatalmas eredmények érhetőek el. Most már gondolom sejted, hogy kerültél erre a weboldalra, igaz?

Hirdess!

növelD meg az online jelenlétED

Webáruházad termékeit szeretnéd népszerüsíteni? Használd a Google Shopping hirdetési szolgáltatásunkat! A Shopping-kampányok segítséget nyújtanak a termékek népszerűsítésében, mivel még azelőtt részletesen bemutatják a terméket a felhasználónak, hogy rákattintana a hirdetésre. A kiskereskedelmi célú jelentéskészítő eszközök révén pedig nyomon tudja követni a termékek teljesítményének időbeli alakulását.

A Shopping-kampány elindítását követően ellenőrizni kell a teljesítményét, és meg kell bizonyosodni róla, hogy biztosan a várt eredményeket éri el. A kampány teljesítményét a Google Ads-fiók alábbi fontos területein követhetjük nyomon:

  • Termékcsoportok oldala
  • Termékek oldala
  • Méretek oldala aukcióstatisztikai jelentés
  • Ajánlatszimulátorok

GOOGLE
SHOPPING

Minden üzlet sikerében fontos szerepet játszik a költséghatékonyan én céltudatosan beállított hirdetési kampány. Ne pazarold feleslegesen a megkeresett pénzedet egy olyan kampányban, ahol a látogatók többsége nem vásárol majd tőled!

Szeretnél elől megjelenni a Google keresőben, hogy még több embert érj el? Erre is van megoldásunk! Szerezz akár napi több tucat új ügyfelet és gyarapítsd bevételed! A Google keresőt Magyarországon átlagosan napi 4.700.000 ember használja és több, mint 130.000.000+ keresést hajtanak benne végre.

Bízza szakértőinkre a kampány létrehozását és elemzését, hogy a legjobb elérhető eredményt kapja!