247 MEDIA

PPC Marketing

A PPC marketing (Kattintás alapú fizetés) az online hirdetéseidnél elköltött összeg optimalizálását jelenti. Azaz, hogy kattintásonként a legjobb eredményt érd el. Könnyedén tűnhet egy 50%-os hatékonyságú kampány eredményesnek, ha hoz új ügyfeleket, de egy megfelelően beállított és optimalizált kampánnyal akár kétszer akkora eredmény is elérhető úgy, hogy még többet sem kell elköltened.

Több vállalkozás számára jelentik az legfőbb marketingcsatornát a PPC hirdetések, ezen belül is a Google hirdetések. Legyen szó Facebook, Google vagy akár LinkedIn megjelenésről, mi a legtöbbet hozzuk ki a pénzedből. Keress minket bizalommal, hogy személyre szabott egyedi ajánlatot készíthessünk neked!

ÉRJ EL
TÖBBET

Vállaljuk komplett marketing kampányok lebonyolítását, azok utólagos elemzését és  médiatartalmainak folyamatos készítését. Előre felépített és jól átgondolt kampányaink stílusosak és eredményük könnyedén mérhető. Ne költsön  feleslegesen olyanra, ami nem hoz eredményt. Tartsa egy helyen vállalkozása online megjelenéseit és bízza tapasztalt csapatunkra hirdetéseinek kezelését, hogy a legjobb eredményt érhesse el!

növelD meg CÉGED online jelenlétét

Marketing megoldások? Partnerkezelés vagy szponzorokkal való kapcsolattartás? Esetleg a hirdetéseidet kellene kezelni és analitikázni? Akkor nyugodj meg, mert mi csinálunk mindent. Is!

Piackutatás, márkaépítés, közösségi média megjelenések, email marketing, hirdetéskezelés, promóciók és nyereményjátékok lebonyolítása, SEO optimalizálás és analitika, PPC marketing, Google és Facebook kampányok kezelése, influencer marketing, média kapcsolatok kiépítése

Legyél legelől a Google kereső találataiban!

Szeretnél elől megjelenni a Google keresőben, hogy még több embert érj el? Erre is van megoldásunk! Szerezz akár napi több tucat új ügyfelet és gyarapítsd bevételed! A Google keresőt Magyarországon átlagosan napi 4.700.000 ember használja és több, mint 130.000.000+ keresést hajtanak benne végre.

A hirdetéskezelés (Google Adwords és egyéb hirdetések költséghatékony beállítása) egy remek lehetőség induló vagy meglévő vállalkozások számára, hogy új ügyfelekre tegyenek szert. A cél, hogy minél több „lead” érkezzen a hirdetésből, tehát hogy minél több valós megrendelés/ügyfél származzon a hirdetésre költött pénzből. Ezzel az eszközzel már az első héten hatalmas eredmények érhetőek el. Most már gondolom sejted, hogy kerültél erre a weboldalra, igaz?